Spoločenský a biznis protokol
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Spoločenský a biznis protokol – spoločenské správanie a vystupovanie
Manažéri všetkých úrovní sa v súčastnosti zúčastňujú obchodných rokovaní, partnerských stretnutí a spoločenských podujatí, ktoré sú zdrojom nadväzovania a udržiavania významných zákazníckych a spoločenských kontaktov. Dodržiavanie pravidiel spoločenského a obchodného protokolu patrí dnes k základným spoločenským schopnostiam a zručnostiam.
Tréning je určený pre manažérov všetkých úrovní, asistentky a pracovníkov, ktorí sa zúčastňujú najrôznejších spoločenských stretnutí.
Obsah tréningu
- Počas tréningu sa oboznámite s rôznymi formami spoločenských stretnutí a spoločenskými formalitami ako sú napr. predstavovanie, oslovovanie, tykanie-vykanie, prijímanie a podávanie vizitiek, písanie pozvánok, vysvetlenie protokolárnych skratiek a samozrejme stolovanie.
- Všetky uvedené zručnosti budeme nacvičovať aj pred kamerou, aby sa účastníci mohli sami vidieť a zhodnotiť.
- Osobný image a zovňajšok sú jedným z ústredných prvkov, na základe ktorých si partneri vytvárajú o nás dojem. Dámy bude zaujímať charakteristika malej a veľkej večernej toalety, pre pánov bude zaujímavé dozvedieť sa, na aké podujatie si majú obliecť žaket, smoking alebo frak.
- Účastníci sa pomocou farebnej typológie zaradia do jedného zo štyroch typov a dozvedia sa, ktoré farby sú pre nich najvhodnejšie.
- Precvičovaním komunikačných zručností simuláciou (napr. small talk, tabu-témy, ako nadviazať kontakt) počas tréningu účastníci nadobudnú istotu v spoločenskom kontakte.