Telefonická komunikácia
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Telefonická komunikácia
Dnes väčšina úspešných predajných prípadov začína a končí telefónom. Tento samozrejmý nástroj je kľúčom k úspešnému predaju, starostlivosti o zákazníkov, meraniu spokojnosti a udržiavaniu zákazníkov, ale častokrát aj zdrojom neúspechu.
Tréning je určený pre pracovníkov zákazníckeho servisu, asistentky, pracovníkov call centier ako aj všetkých pracovníkov, ktorí prichádzajú do telefonického kontaktu s klientami a obchodnými partnermi.
Obsah tréningu
- Obsahom tréningu je spoznať a precvičiť si komunikačné techniky a nástroje na vytvorenie profesionálneho dojmu, spoznať lepšie svoj verbálny prejav a jeho vplyv na zákazníka.
- Pozitívny vzťah je smerom k zákazníkovi budovaný predovšetkým správnym využitím zákaznicky orientovaných verbálnych prostriedkov a hlasu a správnym kladením otázok ako aj aktívnym počúvaním.
- Tieto oblasti sú nosnými témami aj v praktických cvičneniach. Účastníci budú vďaka použitiu modernej didaktickej techniky nahrávaní a ich prejav bude následne analyzovaný, aby sami spoznali, ktoré oblasti potrebujú zlepšiť.
- Precvičovať sa budú prichádzajúce hovory a taktiež odchádzajúce hovory.
- Samostatnou časťou je typológia klientov – ako s nimi komunikovať cez telefón a taktiež zvládanie negatívnych, záťažových a agresívnych situácií cez telefón.