Konflikt management
-
Training Line
-
Tréningy osobnostného rozvoja
-
Sales tréningy - predaj
-
Manažérske tréningy
Leadership a manažérske zručnosti
Situačné vedenie ľudí
Vedenie tímu a pracovnej skupiny
Efektívne vedenie meetingov a porád
Spätná väzba
Profesionálna manažérska komunikácia
Time management manažéra
Motivácia pracovníkov
Hodnotenie a riadenie výkonnosti pracovníkov
Delegovanie ako súčasť vedenia
Konflikt management
Trénerske zručnosti
Vyhľadávanie a výber pracovníkov
Zákonník práce v praxi
-
Ochutnávka - Viacgeneračné teamy a organizácie
-
-
Development Line
-
Outsourcing Line
-
HR Prieskumy
Systém manažérstva kvality HUMAN CAPITAL certifikovaný TŰV SŰD Slovakia podľa STN EN ISO 9001:2009
Garancia kvality
Zaručuje vysokú kvalitu našich vzdelávacích programov a je garanciou, že obsahová, odborná náplň, metodika jednotlivých tréningových modulov ako aj tréneri spĺňajú najvyššie vzdelávacie štandardy.
Certifikácia našich koučov organizáciou ICF
Kouči Human Capital sú členmi International Coaching Federation, so špecifickými stupňami certifikácie.
Konflikt management - riešenie konfliktov a ich profesionálne zvládnutie
Cieľom programu je zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a záujmy iných, zvládnutie stratégií riešenia a zvládania konfliktov.
Účastníci po absolvovaní tréningu zvládnu princípy riešenia konfliktov situácie win-win, naučia sa riešiť konflikt mediáciou prostredníctvom tretej strany. Začnú rozlišovať konflikty podľa toho, čo ich spôsobilo a prispôsobovať stratégiu ich riešenia, prakticky si nacvičia identifikáciu štádia rozvoja konfliktu a voľbu prístupu k jeho riešeniu, získajú zručnosti, potrebné na efektívne riešenie konfliktov.
Obsah tréningu
- Samozrejmosťou je zapojenie modelových situácii pre využitie aktívneho počúvania, empatie a racionálnej analýzy vzniknutého konfliktu.